onsdag 11 juni 2008

Barn är roliga

Idag när jag höll på att plocka i klassrummet så kom en av mina elever och undrade om vi inte kunde ha lite skola snart igen. För det är ju roligt.

Då har man inte gjort honom skoltrött ännu i alla fall. hihi.

Imorgon är det studiedag och det innebär möten hela dagen från 08:30 - 16:30. Det känns lite segt eftersom jag brukar jobba till klockan 12:45 på torsdagar. Sedan ska vi hem till en kollega i spåret för hon ville bjuda oss på något nu när hon går i pension.

Så imorgon hämtar fammo bubben och sambon hjälper sin far att köpa fönster. Hunden åker jag hem och går ut med och kör sedan honom till svärföräldrarna.

Mycket nu men det är bara 1,5 dagar kvar att jobba innan lovet.

På fredag förmiddag ska jag med bubben till Noas Ark i Onsala med hab för sommaravslutning.

Inga kommentarer: