torsdag 26 juni 2008

Klippt

Idag när vi kom hem så hade Gizmo kommit hem. Mina föräldrar ska köra min farmor till sommarstället och då får inte Gizmo plats. Sambon gick och kloppte sig och jag och bubben handlade. Sedan gick jag och klippte mig. Jag blev ganska korthårig den här gången. Skönt att slippa allt hår.

Gizmo var glad att se oss igen.

På väg hem från frissan var det några barn som annordnade en liten loppis. JAg gick dit och köpte en leksaksmyra för 1 kr. Bubben blev jätteglad. För han är verkligen intresserad av alla småkryp ute och lite rädd för dem också. Ibörjan gick han rint den och petade på den med andra saker. Till slut så fick myran åka rutchkana, rör och andra saker. När Bubben skulle lägga sig fick han lägga myran i en minisäng och han klappade den godnatt.forum smileys

Inga kommentarer: