onsdag 4 juni 2008

Unnade mig vila

Jag kände idag att idag ska jag verkligen åka från jobbet när jag slutar. Alltså 13 och inte 16. Jag åkte till Kungsbacka och köpte en frapino expresso och gick till gräsmattan utanför Fyren. Där satt jag och drack den och såg på alla studenter som åkte runt och var glada. Sedan satte jag på mig min mp3-spelare och knappade in P3 och lyssnade på Christer och lumrade i solen i en halvtimme. Sedan gick jag till designbolaget och köpte saker till mamma. Det är verkligen en rolig affär med roliga prylar.


Sedan tittade jag lite i affärerna på Kungsmässan och hittade en T-shirt till Bubben på KapAhl för 29 kr.

Sedan åkte jag hem och hängde upp tvätt, startade en ny tvätt och gick ut med hunden. Sedan hämtade bubben på dagis och sambon på jobbet och sedan handlade vi på Willys.

Ikväll har vi ätit kycklingsallad och imorgon har vi idrottsdag och sedan åker jag, bubben och "svärmor" till Ge-kås.

1 kommentar:

Anonym sa...

En sån petflaskehals köpte vi åt svärmor tidigare. Hon gillar den. Fast jag tycker det blev lite svårvattnat.. kluckade liksom